2016. május 4., szerda

Roadmaster 1992-es Indiai kerékpár felújítása 4. rész: Felnik, abroncsok és első tengely

A gumiabroncsot és a belsőt leszedve a felniről ez a látvány fogadott. A magyarországi gumibelső védő gumicsík helyett itt valamiféle textilt használtak. Ez védi a gumibelsőt a küllőanyáktól és a küllőcsavaroktól. Úgy tűnik a textil rossz ötlet volt, mert magába szívta a vizet és mivel rejtve van, nagyon nem is párolgott el. Így a folyamatos nedvesség miatt csupa rozsda a felni belül is. Maga a textil darabokban foszlik le, jobb lesz ha nem lesz ott.



A hátsó agy.




Csiszolom le a rozsdát.


Ez már a csiszolás, mosás, rozsdamarás utáni állapot.









Az első tengely tisztítás után.


A kónusz kissé csúnya, kopottas. Szerintem nem a használattól, hanem mert rossz minőségű anyagból van.
 

Sajnos mikor beszereltem akkor derült ki, hogy ferde a tengely, így újat kellett vegyek helyette. Ez az új tengely.


A régi porvédőt felhasználtam az egyik oldalon, a másik oldalon ahonnan hiányzott, oda raktam egy kónuszra húzhatót.


Bezsírozott első agy.


Gondoltam megörökítem a belső és külső gumi feliratait. Mindkettőt lemostam, de a rozsda nagyon megfogta őket sok helyen, nem lettek teljesen tiszták.
RALSON a belső gumi márkája.


Extra heavy duty (moulded),  28x1/1/2 (40-635), Made in India


International Deluxe. Ez nem tudom mit akar jelenteni. Annyira nem jó minőségű.


Made in India.


Inflate hard. (28"x1 1/2") 71x3,75cm 40-635


G61 +++ 92


Az elkészült első kerék.


A hátsó kerék.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése